8 клас - Ніжин

13 травня

Практична робота №3.

ТЕМА: Розв'язування експериментальних задач. 

Мета: навчитися виконувати експериментальні задачі, використовуючи якісні реактиви та якісні реакції, набути навичок визначення невідомих речовин; закріпити знання про генетичні звязки між класами неорганічних сполук та навички складання рівнянь хімічних реакцій.

Обдаднання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.

Хід роботи

Практична робота у навчальному відео починається на 7 хвилині відео (точніше 6.40).

Виконуєте ЛИШЕ 1 та 2 дослід, дослід 3 НЕ ПОТРІБНО. Також домашнє завдання в кінці теж виконувати не потрібно. ЛИШЕ ЗАВДАННЯ ПО ДОСЛІДУ 1 та ДОСЛІДУ 2.

Переглянути досліди, описати послідовність дій, що виконуються, свої спостереження (ознаки реакції) та написати рівняння реакції (по кожному досліду).


Переглянути віртуальні досліди НАТИСНУТИ ТУТ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ



Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 14 травня.

************************************



23 квітня

 Практична робота №2.

ТЕМА: Властивості основних класів неорганічних сполук. 

Мета: закріпити знання про хімічні властивості оксидів, кислот, основ та солей; ознаки хімічних реакцій, їх типи; закріпити навички складати рівняння хімічних реакцій.

Обдаднання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.

Хід роботи

Переглянути досліди, описати послідовність дій, що виконуються, свої спостереження (ознаки реакції) та написати рівняння реакції (по кожному досліду).


Переглянути віртуальні досліди (переглядаємо відео, починаючи із 3 хвилини -  8 дослідів, до №9) до роботи Натиснути ТУТ 



Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 26 квітня.

***********************************

2 квітня

 Лабораторні досліди №3. Взаємодія хлоридної кислоти з металами.

Мета: вивчити особливості взаємодії хлоридної кислоти з різними металами, визначити причини такої взаємодії, навчитися писати реакції заміщення.

Обдаднання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.

Хід роботи

Переглянути дослід, описати послідовність дій, що виконуються, свої спостереження (ознаки реакції) та зробити висновок.

Переглянути віртуальний дослід - Натисніть ТУТ для перегляду дослідів


ЗРОБИТИ ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК ДО РОБОТИ та результати роботи надіслати до 7 квітня.

************************************************

11 березня

Лабораторні досліди №2.

Тема:Взаємодія лугів з кислотами в розчині.

Мета: вивчити особливості взаємодії лугів з кислотами, закріпити знання про індикатори, реакцію нейтралізації та навички складати хімічні рівняння.

Обдаднання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.

Хід роботи

Переглянути досліди, описати послідовність дій, що виконуються, свої спостереження (ознаки реакції) та зробити висновок щодо проходження реакцій. Який це тип хімічних реакцій?

Перегляньте віртуальні досліди: Натиснути ТУТ для перегляду


До кожного із дослідів записати схеми хімічних реакцій та урівняти їх.

Дати відповіді на контрольні запитання:

1. Що таке реакція обміну та нейтралізації ?

2. Користуючись таблицею у параграфі підручника, спрогнозуйте, як буде змінюватися колір у пробірці, якщо замість фенолфталеїну використати індикатор метиловий оранжевий.

Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 12 березня.

*******************************



11 грудня

Практична робота №1

Тема: Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних граток.

Мета: навчитися визначати типи кристалічних граток різних речовин на основі аналізу їх фізичних властивостей.

Обладнання і реактиви - записати ті, які використовуються у віртуальній практичній роботі.

Хід роботи

Переглянути віртуальні досліди

НАТИСНУТИ ТУТ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ

Описати хід виконання дослідів, свої спостереження та висновки.

Інформацію внести до таблиці:

Характеристика

Цукор

Натрій хлорид

Силіцій (IV) оксид

Розчинність у воді

 

 

 

Здатність до плавлення

 

 

 

Крихкість

 

 

 

Тип кристалічної гратки

 

 

 

 Для визначення типу кристалічної гратки кожної речовини, крім результатів дослідів, скористайтеся інформацією із таблиці на с. 111 підручника.

Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 12 грудня.  

*************************************







25 квітня

 Лабораторні досліди №4-6.

Хімічні властивості солей.

Мета: вивчити особливості взаємодії солей з різними речовинами, визначити умови,за яких проходять такі реакції, закріпити навички складати реакції заміщення та обміну.

Обдаднання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.

Хід роботи

Переглянути досліди, описати послідовність дій, що виконуються, свої спостереження (ознаки реакції) та зробити висновок щодо можливості проходження реакцій.


ДОСЛІД 1. Взаємодія металів із солями у водному розчині. Натиснути ТУТ для перегляду

ДОСЛІД 2. Взаємодія солей з лугами у водному розчині.Натиснути ТУТ для перегляду

ДОСЛІД 3.Реакції обміну між солями у розчині.Натиснути ТУТ для перегляду


До кожного з дослідів записати можливі рівняння хімічних реакцій (врахувавши умови, за яких вони можуть проходити).

Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 26 квітня.

**********************************************


 





1. Продовжуємо повторення основних тем 7 класу. Виконати завдання протягом уроку:

1. Обчислити відносні молекулярні маси сполук: Zn(OH)2, Al(NO3)3.

2. Обчислити масову частку оксигену в харчовій соді (NaHCO3).

3. Яка масова частка кухонної солі (NaCl) у розчині, що утворився внаслідок змішування 25 г солі і 500 г води. 

4. Відеопояснення, щоб пригадати матеріал з теми натиснути ТУТ

Домашнє завдання: Обчислити об'єм води, необхідної для виготовлення розчину масою 4 г з масовою часткою харчової соди 8%.

Виконати до завтра - до 15.09.2020.

__________________________________________

2. Тема. Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.

Робота на уроці: 

Записати в зошит визначення нових понять та термінів:

* родина хімічних елементів (виписати назви хімічних елементів по групах - таблиця 2, с.18 підручника)

* тріади Деберейнера

* октави Ньюлендса

* таблиця Лотара Мейера

ПЕРЕГЛЯНУТИ навчальне відео Натиснути ТУТ, щоб переглянути

Домашнє завдання. *Опрацювати параграф 4, 

* Виконати вправу 1, с. 22,

*Підготувати навчальний проект (або повідомлення) на тему "Із історії відкриття хімічних елементів" (за бажанням).

Виконане завдання надіслати до 21.09.

____________________________________

3. Тема. Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.

Робота на уроці: 

* Переглянути для закріплення вивченого матеріалу навчальне відео НАТИСНУТИ ТУТ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ

* Записати у робочий зошит властивості вивчених 3 груп (родин) хімічних елементів.

Домашнє завдання. *Опрацювати параграф 5, 

*закінчити рівняння хімічних реакцій (написати продукти та урівняти): 1)калій+кисень-?, 

2) водень+хлор -?; 

3) цинк+хлор -?

Виконане завдання надіслати до 23.09.

****************************************************

11.01. Тема: Кількість речовини. Моль - одиниця кількості. Стала Авогадро.

1. Опрацювати матеріал підручника (параграф 24, до с. 126), вивчити нові поняття, запам'ятати значення числа Авогадро. 

**************************************************

12.01. Тема: Розв'язування розрахункових задач.

1) Проаналізувати розв'язані задачі на с. 126-127 підручника.

2) Вивчити формули, необхідні для розв'язування задач такого типу.

3) Розв'язати задачу: Обчислити число молекул води кількістю речовини 2,5 моль.

************************************

18.01 Тема: Молярна маса.

1) Опрацювати параграф 25 (с.128-130).

2) Записати та вивчити формули для обчислення молярної маси.

3) Обчислити молярну масу речовин: Ca(OH)2, NaHCO3, Al2(SO4)3.

Надіслати до 19.01

*************************************************

19.01. Тема: Розв'язування розрахункових задач.

1) Опрацювати параграф 25 (с.130-132).

2) Розв'язати задачу.

Обчислити кількість молекул, які містяться у 72 г води.

Результати роботи надіслати до наступного уроку (25.01)

********************************

05.04. Лабораторні досліди №3. Взаємодія хлоридної кислоти з металами.

Мета: вивчити особливості взаємодії хлоридної кислоти з різними металами, визначити причини такої взаємодії, навчитися писати реакції заміщення.

Обдаднання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.

Хід роботи

Переглянути дослід, описати послідовність дій, що виконуються, свої спостереження (ознаки реакції) та зробити висновок.

Переглянути віртуальний дослід - НАТИСНУТИ ТУТ


ЗРОБИТИ ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК ДО РОБОТИ.

************************************************

12.04. Лабораторні досліди №4-6.

Хімічні властивості солей.

Мета: вивчити особливості взаємодії солей з різними речовинами, визначити умови,за яких проходять такі реакції, закріпити навички складати реакції заміщення та обміну.

Обдаднання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.

Хід роботи

Переглянути досліди, описати послідовність дій, що виконуються, свої спостереження (ознаки реакції) та зробити висновок щодо можливості проходження реакцій.


ДОСЛІД 1. Взаємодія металів із солями у водному розчині. ДИВИТИСЯ ТУТ

ДОСЛІД 2. Взаємодія солей з лугами у водному розчині.ДИВИТИСЯ ТУТ

ДОСЛІД 3.Реакції обміну між солями у розчині.ДИВИТИСЯ ТУТ


До кожного з дослідів записати можливі рівняння хімічних реакцій (врахувавши умови, за яких вони можуть проходити).

Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 13 квітня.

*******************************



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.