11 клас

10 травня
Практична робота №2. Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами.

Мета: закріпити знання про зв'язки між основними класами неорганічних речовин та можливість добування одних речовин із інших; уміння визначати властивості речовини за ознаками хімічних реакцій та записувати схеми таких перетворень.

Обладнання та реактиви: записати із відеодослідів.

Хід роботи
Переглянути дослід 1ТУТ

Переглянути дослід 2 ТУТ

Переглянути дослід 3 ТУТ

Описати послідовність виконуваних дій під час дослідів, вказавши ознаки хімічних реакцій, склавши відповідні рівняння реакцій та зробивши висновки. 

Одне із хімічних рівнянь (на вибір) записати у повному та скороченому йонно-молекулярному вигляді.

Записати схему у вигляді ланцюжка перетворень, які відбулися між речовинами, які брали участь у хімічних реакціях.

Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 15 травня.




8 травня
Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей.

Мета: навчитися розпізнавати солі за якісними реакціями на катіони та аніони, з яких вони утворені.

Обладнання та реактиви: записати із відеодослідів.

Хід роботи

Переглянути демонстраційні досліди з поясненнями ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ НАТИСНУТИ ТУТ

Описати порядок визначення кожного із йонів досліджуваних речовин, вказавши ознаки хімічних реакцій та склавши відповідні рівняння реакцій у молекулярній, повній та скороченій йонно-молекулярній формах.

Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 10 травня.
****************************

9 лютого

Перегляньте дослід по розчиненню амоніаку у воді НАТИСНУТИ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ (механізм процесу пояснено на с. 96 підручника).
Лабораторний дослід №3
Тема: (с.98 підручника).
Мета: (сформулюйте самостійно).
Обладнання та реактиви: запишіть ті, що використовуються у віртуальному досліді.
ХІД РОБОТИ
Перегляньте віртуальний дослід ТУТ
Запишіть послідовність виконання дій, спостереження, рівняння реакцій та висновки.
 
Дайте відповіді на контрольні запитання:
1. Поясніть, яке середовище утворилося в пробірці після реакції та чим це зумовлено.
2. Яка розчинність амоніаку у воді? Порівняйте з іншими газоподібними сполуками Гідрогену з неметалами.

Зробіть загальний висновок до роботи.

Надішліть результати роботи сьогодні (9 лютого).

*************************************

13 грудня
Лабораторний дослід №1

ТЕМА: Визначення рН середовища водних розчинів солей 

за допомогою індикаторів.

Мета: навчитися визначати рН середовища, що утворюють

 солі, з'ясувати причини гідролізу та навчитися писати

 рівняння гідролізу.

Обладнання та реактиви: ЗАПИСАТИ ТІ, ЯКІ 

ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ВІРТУАЛЬНИХ ДОСЛІДАХ.

ХІД РОБОТИ

Перегляньте віртуальний лабораторний дослід

Опишіть досліди за планом:
* послідовність дій, 
* спостереження (спостерігаю, що....)
* висновки (переконуюсь в тому, що....)
* рівняння гідролізу.

Скористайтесь навчальним відео у класрумі, матеріалами підручника параграфа 12 та моїми рекомендаціями останнього уроку, що був у класі)

Зробіть загальний ВИСНОВОК до роботи відповідно мети (не просто перефразувавши її, а вказавши конкретні результати) та надішліть результати до П'ЯТНИЦІ (15 грудня).

****************************************

15 квітня 
Лабораторні досліди 6-8Виявлення у розчинах ортофосфат-йонів, катіонів Барію та силікат-іонів.

Мета: Закріпити знання про якісні реакції, 

ознайомившись із якісними реактивами на йони.

Хід роботи

Переглягути віртуальні досліди, описати послідовність дій, що виконуються, свої спостереження та висновки.

Щоб переглянути дослід 1, НАТИСНУТИ ТУТ та дослід 2 НАТИСНУТИ ТУТ


Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 17 квітня.
*******************************
8 квітня
Лабораторні досліди 4-5Виявлення у розчині катіонів Феруму (2+), Феруму (3+).  

Мета: Закріпити знання про якісні реакції, 

ознайомившись із якісними реактивами на йони.

Обладнання та реактиви: записати ті, що використовуються

 у віртуальних дослідах.

Хід роботи

Переглягути віртуальні досліди, описати послідовність дій, що виконуються, свої спостереження, рівняння хімічних реакцій та висновки.

НАТИСТУТИ ТУТ  для перегляду відеодослідів.

Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 11 квітня.

**********************************************


1. Тема. Розв'язування вправ на складання електронних і графічних електронних формул атомів.
Виконуємо завдання на уроці:
а) скласти електронні та графічні формули атомів хімічних елементів з порядковими номерами 10 і 19;
б) скласти електронну формулу атома хімічного елементу, який знаходиться у IV періоді, 5 ряді, V групі;
в) визначити хімічні елементи, які мають наступні електронні формули:
А)


Електронна формула елемента


Б)1s 1
В) 
1s 22s 22p 
4
Домашнє завдання:
1. Повторити параграф 1,
2. Виконати завдання 3, 4 на с.10.
3. Повторити структуру періодичної системи.

Виконані завдання надіслати до 18.09.
________________________________________________

2. Тема. Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.
Виконуємо завдання на уроці:
а) Скласти електронні та графічні формули атомів хімічних елементів: літію, натрію та калію. З'ясувати спільні ознаки в їх структурі. 
б) Записати у зошит сучасне формулювання Періодичного закону
Д.І. Менделєєва.
в) Законспектувати, яку інформацію дає періодична система на основі знань про будову атома (с. 16 підручника).
Для повторення та закріплення матеріалу перегляньте навчальне відео, НАТИСНУВШИ ТУТ

Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 2,
2. Скласти електронну та графічну електронну формулу атома Селену.
Виконані завдання надіслати до 23.09.
**********************************************************************
12.01. ТЕМА: 
Неметали. Загальна характеристика неметалів.
Домашнє завдання: 1) Опрацювати параграф 15 (с. 76-79);
                                                2) Підготувати навчальний проект
"Застосування штучних алмазів" АБО короткі повідомлення про галузі застосування неметалів людиною (є схема на с. 80, з якої обрати якийсь напрямок застосування і підготувати цікаві факти про це). НА урок 13.01.

********************************************************************


13.01.  
ТЕМА: Явище адсорбції.

Лабораторні досліди 2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.
Мета: Ознайомитися із адсорбційними властивостями лікарських препаратів, з'ясувати їх значення для людини.
Хід роботи
Переглянути віртуальні досліди, описати спостереження та зробити висновки.
1) Натиснути ТУТ, щоб переглянути

2) Переглянути дослід ТУТ

Зробити загальний висновок до роботи.

Надіслати результати до 15.01.

Опрацювати параграф 15.
****************************
15.01  ТЕМА: Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.
1) Опрацювати параграф 16.
2) Для закріплення матеріалу переглянути навчальне відео Натиснути для перегляду відео

**********************************
20.01 ТЕМА: Окисні та відновні властивості неметалів.
1) Опрацювати параграф 17.
2) Написати рівняння реакцій горіння метану, хлорування метану та горіння етанолу.
3) Скласти рівняння взаємодії водню з бромом та скласти електронний баланс (окисно-відновне рівняння) - зразок на с. 90.
Надіслати результати до наступного уроку (22.01.)

*******************************
22.01.Застосування неметалів. Представлення результатів навчальних проектів. 
1) Опрацювати матеріал підручника на с. 80.
Тестові завдання.


*****************************
02.04. Лабораторні досліди 7-8. Виявлення у розчинах катіонів Барію та силікат-іонів.

Мета: Закріпити знання про якісні реакції, 

ознайомившись із якісними реактивами на йони.

Хід роботи

Переглягути віртуальні досліди, описати послідовність дій, що виконуються, свої спостереження та висновки.

Щоб переглянути дослід 1, НАТИСНУТИ ТУТ та дослід 2 НАТИСНУТИ ТУТ

Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 6 квітня.
*******************************

16.04. Практична робота №2. Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами.

Мета: закріпити знання про зв'язки між основними класами неорганічних речовин та можливість добування одних речовин із інших; уміння визначати властивості речовини за ознаками хімічних реакцій та записувати схеми таких перетворень.

Обладнання та реактиви: записати із відеодослідів.

Хід роботи
Переглянути дослід 1ТУТ

Переглянути дослід 2 ТУТ

Переглянути дослід 3 ТУТ

Описати послідовність виконуваних дій під час дослідів, вказавши ознаки хімічних реакцій, склавши відповідні рівняння реакцій та зробивши висновки. 

Одне із хімічних рівнянь (на вибір) записати у повному та скороченому йонно-молекулярному вигляді.

Записати схему у вигляді ланцюжка перетворень, які відбулися між речовинами, які брали участь у хімічних реакціях.

Зробити загальний висновок до роботи та надіслати результати до 20 квітня.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.