10 клас

19 квітня
 ЛАБОРАТОРНІ ДОСЛІДИ №3-4. Кольорові реакції білків.
Мета: ознайомитися з властивостями білків, вивчити якісні реакції на них.
Наочність і обладнання: записати із відеодослідів.
Хід роботи
Переглянути віртуальні досліди, описати послідовність їх виконання, ознаки реакцій та висновки (на яку саме частину білкової молекули ця реакція є якісною).
Дослід 1. Біуретова реакція. Натиснути для перегляду


Дослід2.Ксантопротеїнова реакція. Натиснути для перегляду

Зробити загальний висновок до роботи та результати надіслати до 20 квітня. 
*************************************


17 березня
 ПРАКТИЧНА РОБОТА №1
Розв’язування експериментальних задач. 
Мета: Закріпити знання про якісні реакції та способи виявлення за допомогою них речовин певних класів.
Обладнання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.
Хід роботи

Переглянути віртуальні досліди Натиснути ТУТ
Описати: 1. Послідовність дій.
                 2. Спостереження.
                 3. Висновки.
Дати відповіді на запитання:
А) Що є якісним реактивом на ненасичені рідкі жири?
Б) Властивості яких речовин поєднує у собі вуглевод глюкоза? Чому?
В) До якої групи вуглеводів відноситься целюлоза? Відповідь пояснити.
Зробити загальний висновок до роботи.
Результати надіслати до 20 березня.
*********************
10.03. Лабораторний дослід 
Лабораторні досліди №2. 
Тема. Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум (ІІ) гідроксидом.
МЕТА: Закріпити знання про хімічні властивості глюкози. Проаналізувати будову молекули глюкози, ознайомившись із якісною реакцією на дану речовину.
Обладнання та реактиви: записати ті, які представлені у віртуальному досліді.
Хід роботи
Переглянути віртуальний дослід, описати послідовність дій, спостереження та висновки. Записати рівняння хімічної реакції, за якою проходить процес, пояснити механізм даної реакції.

Натиснути ТУТ для перегляду досліду

ЗРОБИТИ ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК ДО РОБОТИ.
РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ НАДІСЛАТИ ДО 16 березня.
********************************

17.02. Лабораторний дослід 
Лабораторні досліди №1. Виявлення органічних кислот у харчових продуктах.
МЕТА: Ознайомитися із методами виявлення органічних кислот у харчових продукатах.
Обладнання та реактиви: записати ті, які представлені у віртуальних дослідах.
Хід роботи
Переглянути віртуальні досліди, описати послідовність дій, спостереження та висновки.


ЗРОБИТИ ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК ДО РОБОТИ.
РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ НАДІСЛАТИ ДО 20 лютого.
********************************

1. Тема. Розв'язування вправ (повторення за 9 клас).
Виконуємо завдання на уроці:
а) Скласти формули алкану, алкену та алкіну з кількістю атомів Карбону 9.
б) Написати хімічні реакції: горіння пропану, хлорування метану, утворення етену із етину. Вказати тип хімічної реакції.
в) Написати 2 гомологи для пропану.
г) Розв'язати задачу. Обчислити, який об'єм вуглекислого газу утвориться при спалюванні 50 л метану.

Домашнє завдання: 
* Повторити теоретичний матеріал на с. 7-11 підручника;
* Обчислити, який об'єм повітря необхідний для згорання 5 л бутану.

Виконані завдання надіслати до 23.09.
************************************************
13.01 Тема: Розв'язування розрахункових задач.
1) Проаналізувати розв'язані задачі у підручнику на с. 43.

2) Розв'язати задачу. Вивести молекулярну формулу алкану, відносна густина якого за воднем складає 22.

Розв'язок надіслати до 15.01.
************************************************
18.01. Тема: Спирти.
1) Опрацювати параграф 11 (крім останнього пункту про гліцерол).

2) Переглянути навчальне відео, записати нові поняття у зошит. НАТИСНУТИ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ

3) Виконати вправу 6 на с. 75. 
*************************************
20.01. Тема: Хімічні властивості насичених одноатомних спиртів. Одержання  етанолу.
1) Опрацювати параграф 12 (крім хімічних властивостей гліцеролу).
2) Виконати вправу 3, с. 80.
3) Розв'язати задачу. 
Обчислити, який об'єм кисню і повітря необхідний для спалювання 10 г етанолу.
Виконані завдання надіслати до наступного уроку (25.01)

*********************************************


29.03. ПРАКТИЧНА РОБОТА №1
Розв’язування експериментальних задач. 
Мета: Закріпити знання про якісні реакції та способи виявлення за допомогою них речовин певних класів.
Обладнання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.
Хід роботи

Переглянути віртуальні досліди Натиснути ТУТ
Описати: 1. Послідовність дій.
                 2. Спостереження.
                 3. Висновки.
Дати відповіді на запитання:
А) Що є якісним реактивом на ненасичені рідкі жири?
Б) Властивості яких речовин поєднує у собі вуглевод глюкоза? Чому?
В) До якої групи вуглеводів відноситься целюлоза? Відповідь пояснити.
Зробити загальний висновок до роботи.
Результати надіслати до 31 березня.
*********************
12.04. ЛАБОРАТОРНІ ДОСЛІДИ №3-4. Кольорові реакції білків.
Мета: ознайомитися з властивостями білків, вивчити якісні реакції на них.
Наочність і обладнання: записати із відеодослідів.
Хід роботи
Переглянути віртуальні досліди, описати послідовність їх виконання, ознаки реакцій та висновки (на яку саме частину білкової молекули ця реакція є якісною).
Дослід 1. Біуретова реакція. Натиснути для перегляду


Дослід2.Ксантопротеїнова реакція. Натиснути для перегляду

Зробити загальний висновок до роботи та результати надіслати до 14 квітня. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.