7 березня
ПРАКТИЧНА РОБОТА №1
Розв’язування експериментальних задач.
Мета: Закріпити знання про якісні реакції та способи виявлення за допомогою них речовин певних класів.
Обладнання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.
Хід роботи
Переглянути віртуальні досліди Натиснути ТУТ
Описати: 1. Послідовність дій.
2. Спостереження.
3. Рівняння хімічних реакцій (у дослідах, де це можна зробити).
4. Висновки.
Дати відповіді на запитання:
А) Що є якісним реактивом на ненасичені рідкі жири?
Б) Властивості яких речовин поєднує у собі вуглевод глюкоза? Чому?
В) До якої групи вуглеводів відноситься целюлоза? Відповідь пояснити.
Зробити загальний висновок до роботи.
Результати надіслати 7 березня.
*********************
14.02. Лабораторний дослід
Лабораторні досліди №1. Виявлення органічних кислот у харчових продуктах.
МЕТА: Ознайомитися із методами виявлення органічних кислот у харчових продукатах.
Обладнання та реактиви: записати ті, якими будете користуватися при виконанні дослідів.
Хід роботи
Виконати досліди згідно інструкції, результати спостережень та висновки оформити у вигляді таблиці.
ГРУПА 1
Випробування індикатором
У пробірки з соком лимона, розсолом помідорів, йогуртом та подрібненими томатами занурте індикаторний папірець. За кольоровою шкалою зробіть висновок про наявність кислот у досліджуваних продуктах.
ГРУПА 2
Випробування натрій карбонатом
У пробірку з соком та сиром долити натрій карбонату. Про наявність кислот буде свідчити спінення у пробірці (виділення газу).
Твердий зразок (лимон) випробуйте кухонною содою.
ГРУПА 3
Виявлення аскорбінової кислоти
На зріз яблука, лимону крапнути розчин Люголя. За наявності аскорбінової кислоти розчин Люголя знебарвлюється. Зробіть висновок про наявність цієї кислоти у даних продуктах.
Твердий зразок (грейпфрут) випробуйте кухонною содою.
ГРУПА 4
Випробування індикатором
У пробірки з соком грейпфрута, розсолом огірків, кисло-молочним напоєм (айран) та подрібненою капустою занурте індикаторний папірець. За кольоровою шкалою зробіть висновок про наявність кислот у досліджуваних продуктах.
ФОРМА ТАБЛИЦІ
Номер зразка |
Назва продукту |
Реагент, який додавали |
Якісна ознака реакції |
Висновок про наявність можливих кислот |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
ЗРОБИТИ ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК ДО РОБОТИ, відмітивши продукти з високою кислотністю та користь чи шкоду їх для організму.
РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ОФОРМИТИ ДО 19 лютого.
********************************
19 квітня
ЛАБОРАТОРНІ ДОСЛІДИ №3-4. Кольорові реакції білків.
Мета: ознайомитися з властивостями білків, вивчити якісні реакції на них.
Наочність і обладнання: записати із відеодослідів.
Хід роботи
Переглянути віртуальні досліди, описати послідовність їх виконання, ознаки реакцій та висновки (на яку саме частину білкової молекули ця реакція є якісною).
Дослід2.Ксантопротеїнова реакція. Натиснути для перегляду
Зробити загальний висновок до роботи та результати надіслати до 20 квітня.
*************************************
10.03. Лабораторний дослід
Лабораторні досліди №2.
Тема. Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум (ІІ)
гідроксидом.
МЕТА: Закріпити знання про хімічні властивості глюкози. Проаналізувати будову молекули глюкози, ознайомившись із якісною реакцією на дану речовину.
Обладнання та реактиви: записати ті, які представлені у віртуальному досліді.
Хід роботи
Переглянути віртуальний дослід, описати послідовність дій, спостереження та висновки. Записати рівняння хімічної реакції, за якою проходить процес, пояснити механізм даної реакції.
ЗРОБИТИ ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК ДО РОБОТИ.
РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ НАДІСЛАТИ ДО 16 березня.
********************************
1. Тема. Розв'язування вправ (повторення за 9 клас).
Виконуємо завдання на уроці:
а) Скласти формули алкану, алкену та алкіну з кількістю атомів Карбону 9.
б) Написати хімічні реакції: горіння пропану, хлорування метану, утворення етену із етину. Вказати тип хімічної реакції.
в) Написати 2 гомологи для пропану.
г) Розв'язати задачу. Обчислити, який об'єм вуглекислого газу утвориться при спалюванні 50 л метану.
Домашнє завдання:
* Повторити теоретичний матеріал на с. 7-11 підручника;
* Обчислити, який об'єм повітря необхідний для згорання 5 л бутану.
Виконані завдання надіслати до 23.09.
************************************************
13.01 Тема: Розв'язування розрахункових задач.
1) Проаналізувати розв'язані задачі у підручнику на с. 43.
2) Розв'язати задачу. Вивести молекулярну формулу алкану, відносна густина якого за воднем складає 22.
Розв'язок надіслати до 15.01.
************************************************
18.01. Тема: Спирти.
1) Опрацювати параграф 11 (крім останнього пункту про гліцерол).
2) Переглянути навчальне відео, записати нові поняття у зошит. НАТИСНУТИ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ
3) Виконати вправу 6 на с. 75.
*************************************
20.01. Тема: Хімічні властивості насичених одноатомних
спиртів. Одержання етанолу.
1) Опрацювати параграф 12 (крім хімічних властивостей гліцеролу).
2) Виконати вправу 3, с. 80.
3) Розв'язати задачу.
Обчислити, який об'єм кисню і повітря необхідний для спалювання 10 г етанолу.
Виконані завдання надіслати до наступного уроку (25.01)
*********************************************
29.03. ПРАКТИЧНА РОБОТА №1
Розв’язування експериментальних задач.
Мета: Закріпити знання про якісні реакції та способи виявлення за допомогою них речовин певних класів.
Обладнання та реактиви: записати із віртуальних дослідів.
Хід роботи
Переглянути віртуальні досліди Натиснути ТУТ
Описати: 1. Послідовність дій.
2. Спостереження.
3. Висновки.
Дати відповіді на запитання:
А) Що є якісним реактивом на ненасичені рідкі жири?
Б) Властивості яких речовин поєднує у собі вуглевод глюкоза? Чому?
В) До якої групи вуглеводів відноситься целюлоза? Відповідь пояснити.
Зробити загальний висновок до роботи.
Результати надіслати до 31 березня.
*********************
12.04. ЛАБОРАТОРНІ ДОСЛІДИ №3-4. Кольорові реакції білків.
Мета: ознайомитися з властивостями білків, вивчити якісні реакції на них.
Наочність і обладнання: записати із відеодослідів.
Хід роботи
Переглянути віртуальні досліди, описати послідовність їх виконання, ознаки реакцій та висновки (на яку саме частину білкової молекули ця реакція є якісною).
Дослід2.Ксантопротеїнова реакція. Натиснути для перегляду
Зробити загальний висновок до роботи та результати надіслати до 14 квітня.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.